Dienstag, Januar 08, 2013

Bye Bye...


...BALU

23. 1 . 1998   -  8.  1. 2013

fascht 15 Johr
bisch a treui Begleiteri gsi
hesch in a huufa Gudla badet, im Mischt wallat
und as paar Berge erklumma.

und Hüt, hesch denn endlich dörfa goh.

ds'letschta halba Johr hesch merklich abgeh,
hesch nömma viel ghört...oder nu das wo'd hesch wella ;-)
bisch apatisch gsi und dia letschta zwei Wucha
hesch fascht nur no gschlofa.

Danka für dia wunderbar Ziit,
miar werdend di vermissa!


Ein Hund ist ein Herz auf vier Pfoten.

- aus Irland - 

***   ***   ***   ***   ***

will dä Blog au as Stückli wiit 
Gschichta us üsam Alltag zeigt

...ghört au dia Gschicht zu üs...



Kommentare:

http://deco4life.blogspot.com hat gesagt…

oh - das tuet mir so leid für di balu und öich! weiss wie das isch. üsi labrador hündin sina isch 14 worde u es het uweh to, wo mer se hei müesse ischlofä! aber jetz hei mer zwöi nöii vierpfote u ds läbä isch wieder wi frühner! aues guete u vieu chraft wünsch i öich! liebi grüess barbara

Brigitte hat gesagt…

guete morgä zäme
jo sö öbbis händ mer au scho müese erlebe und au wenns sehr weh tuet ghörts leider zum lebä au däzue...was für en herzige hund doch dä balu gsi isch wunderbari föteli...i wünsche em balu e gueti reis und eu alne trotz allem e gueti zit bin i gedanke fest bi eu liebi grüess brigitte

andrella hat gesagt…

Liebe Carla,
Das hast Du so schön geschrieben....ich denk an dich!
Andrella

Nadine & Gábor hat gesagt…

Oh, das ist sehr schön geschrieben. Es tut mir leid, auch wenn ich es schön finde, wenn auch solche Blogs Platz finden.
Balu erinnert mich an unseren Kuvasz, welcher wir hatten, als ich ein Kind war. Wenn ich auch nicht sicher bin, ob Balu ein Kuvasz war.

anjandrozeitlos hat gesagt…

Das ist immer sehr traurig, wenn man liebes Familienmitglied verliert. In Gedanken bin ich bei Euch und drücke Euch ganz fest.
Liebe grüße
Anja

ich mach mir die welt hat gesagt…

Oh Du liebi Carla,
das tuet mir so leid!!!! E so e schöne Hund isch das gsi!
I wünsche Öich viu Chraft!
Ganz liebi Grüess
Meret

montaldo hat gesagt…

hoi carla
ich kann mir vorstellen wie es nun bei euch daheim ist. so ein tier ist wie ein kind und wenn ich rechne dann war balu euer 1. "kind"! ach ja, traurig und schade. ganz viel kraft sendet dir/euch
marika ♥

Bianca aus Appellund hat gesagt…

Auch wenn sie bei euch bestimmt ein schönes, erfülltes Leben hatte tut es mir trotzdem leid, das ihr nun ohne sie sein müßt.
Da kommen mir beim lesen deines Posts direkt die Tränen und es sicher sehr schwer ein geliebtes Tier gehen zu lassen, auch wenn es für sie eine Erlösung gewesen ist.

Traurige Grüße von Bianca

AngelinaS CreativEcke hat gesagt…

Ach, das tut mir leid!
:-(

hab auch mal 2 Wauzis gehabt...

Balu war wirklich ein sehr hübscher!!!

*schnief*

Alles Liebe & Herzisschick
Angelina

Happy-Sonne hat gesagt…

Liebe Carla
Deine Zeilen machen mich sehr betroffen. Es tut mir so leid.
Viel Kraft und alles Liebe wünscht Dir Yvonne

Jade hat gesagt…

Oje das ist traurig. Und doch sind 15 Jahre ein sehr langes Hundeleben. Ich wünsche euch, dass ihr neben der Trauer auch viel Freude beim Zurückdenken an die gemeinsam verbrachte Zeit habt!

Alles Liebe
Helga

Akaleia hat gesagt…

Liebe Carla,
auch wenn er ein fast biblisches Alter (für seine Größe) erreicht hat - jeder Tag ohne ihn wird erst mal eine Lücke hinterlassen.
Birgit

Bertschis-Rasselbande hat gesagt…

Liebi Carla
Liebi Familie

mir drücke öich ganz, ganz fescht. ou mir hei letscht jahr vo üsem liebe bagheera müesse abschied näh. es isch sehr schwär, ä so nes liebs u tröis familiemitglied müesse lah ds gah.

ganz liebi grüess u vieli umarmige
michaela u familie

katja hat gesagt…

oh carla, wie sehr kann ich dir nachfühlen... bei uns ist dieser traurige moment zwar schon einige jahre her, aber vergessen werde ich es nie im leben. ich wünsche euch viele viele schöne erinnerungmomente in der nächsten -sehr traurigen trauerzeit.

glg
katja

frä kunterbunts hat gesagt…

wunderschöne Worte liebe Carla.
Dir und Deiner Familie viel Kraft, es gibt wohl keine treueren Begleiter als die lieben 4Beiner.

Liäbi Grüäss

Claudia