Dienstag, August 19, 2008

feini Stöffli...

... das wär jetzt dia versprocha
ÜBERRASCHIG! ;-)

feini Stöffli ab sofort in minam
"mini Lädali"

Kommentare:

surpresa hat gesagt…

hast Du einen onlineshop.

LG Dane

Pfeilinchen... hat gesagt…

oh... ich will auch in den "lädeli"!!!!! wo bekomm ich die schönen Stöffchen denn?

äs liäbs gruässli us züri
maya

ninifee hat gesagt…

Uhiii - wie nett - haben will. Ja, gibts denn jetzt einen Laden? Und ein Blog in Schwyzerdütsch - herrlich. Das muss ich mir merken und öfter vorbei schauen.
Servus aus Bayern
ninifee

nicki hat gesagt…

carla!!!!!!!!!!!!
i hätt gärn vo demm rot/wiispünktlete stöffli. hesch au no hellblau mit wisse pünkt? ;0) und wievill kostet sie und welli mass hänn die rügeli?
liebe gruess
nicki

sibylle hat gesagt…

ich bitte auch....wie möchtest du die bestellungen? :-) bitte bloggen :-)

creatingcarla hat gesagt…

hey sibylle
am liabschta per mail oder per tel oder sms ;-)))))!!!!

liabi grüassli
carla

Marianne hat gesagt…

Hach... näha sött mä chönnä!

Liebi Grüess, Marianne

"fabuscreativ" hat gesagt…

Hoi du...,das gseht widermol schön us uf dim Blog...dürft i au no d Grössi und dr Priis vo dene *sweete* Stöffli wüsse?!!!
Mach wiiter so..liebs gRüessli GabiB.

Bea's Welt hat gesagt…

Führ mich nicht in Versuchung!!! Sehen toll aus, Deine Stoffe, melde mich bei Gelegenheit *grins*

sabina hat gesagt…

Das schlat ja i wie e Bombe - hihi:-) Super!! Es gseht sooo schön us...

Liebi Grüessli Sabina

Bea hat gesagt…

Hoi Carla, also do chunnt mer würkli Gluscht über zum afo naie. Nu, Bea und Nodle, Fade und Co. = es absoluts no go:o( Debii bewundere ich die wo's chönd so und es gfallt mer au;o) I finds es schöni Idee, dass Du Stöfflis abütisch:o)

Tschüssli
Bea