Dienstag, April 13, 2010

vorher / nocher...

...no gar nid so lang her,
het's no so usgseh:

und sit am Sunntig gseht's so us:




...ganz a fein's Zimmer ischas worda für d'Ursina...
an Kaschta vom extra "umbaut"
Neni ,
as Hochziitsbett usam alta Pfarrhus
im Dorf und as paar grüani Farbtupfer.

Kommentare:

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

So lässig. Hell, gemütlich, frisch. Ich freu mich für dich.
Liebe Grüsse
Barbara

Fräulein Schick hat gesagt…

Hochzeitsbett aus dem Pfarrhof? Was es nicht alles gibt!!


Schön ist es geworden. Und immer wieder verblüffend solche Vorher-Nachherfotos!!!

Liebe Grüße aus Österreich

Irene

Dani hat gesagt…

Das ist ja wunderschön geworden. Und die Möbel sind einfach traumhaft schön.
Hast Du mein Mail mit der Stoffanfrage bekommen?

Conny hat gesagt…

Hallo Carla,
unglaublich, in welch' kurzer Zeit Ihr das geschafft habt...RESPEKT! Und es sieht echt toll aus :o)

Lieben Gruß
Conny

erna-riccarda hat gesagt…

Das sind ja immense Veränderungen - Ursinas Zimmer ist sehr schön, toll auch die Kombination mit grün! Ich wünsche ihr hier viele schöne Träume, bei Tag und bei Nacht!
LG von Erna

Bertschis-Rasselbande hat gesagt…

das isch würklech es uuh schön zimmer!!!! bi ganz nidisch!!!

ganz es liebs grüessli
michaela

Verena hat gesagt…

bitte, bitte verrate mir, woher du diese superschöne bettwäsche herhast!!!!!

Mses Bumblebee hat gesagt…

Hej Carla,
das isch ja superscheen worde, da wird sich d'Ursina sicher freie und sich wohlfielä!!
Das alte Bett isch total härzig, ich ha ja ai so eis, aber i dunkelgrien mit Buiremalerie, und das Nachtischli passt perfekt derzue (nur d'Stereoalag stert s'Aig echli, hihi!!)
Ganz äs härzlichs Griessli,
ANDREA

Lavarie hat gesagt…

wunderschön! Obwohl wir uns nicht kennen, verfolge ich Deine schöne Dokumentation, wie sich Euer Heim mausert und ich staune immer wieder, wie schön Ihr das macht!

Liebe Grüße, Judith

Maya... hat gesagt…

Das neue Zimmer ist wunderwunderschön geworden! Ein richtig schönes, tolles Reich für Ursina! Schön!!!!

Kompliment an die "Bauherrn" :-)

äs grüässli - maya

Hani sälber gmacht hat gesagt…

Liebi Carla

i freu mi riiiiesig, wie hells bi eu wird!!!!
Jede Tag e bitz mehr:-)
Und das Kinderzimmer vor Töchter, boah, u schön!!!!!
Das Bett isch ja genial!!!!!
I wünsche dir witerhin en gueti Zyt u freu mi immer wieder vo dir ds'läse:-)

Härzlichst Nathalie

katja hat gesagt…

es ist soooo schön zu sehen was aus dem "vorher" geworden ist - einfach wunderschön!!! und bald zeigst du uns noch dein reich, gell :-))

ganz es liebs grüessli
katja

Cornelia hat gesagt…

Wunderschöööön! Denn no grien mit Pünkli!!! LG Cornelia

Lee-Ann hat gesagt…

meeeega und die grünen tupfli passen genau dahin! ich finde die fenster klasse....und das bett....und den teppich....unds nachttschli....habt ihr einfach genial gemacht!
liebe grüsse lee-ann

sibylle hat gesagt…

so wunderschön.... würklich ganz herzig. und das muess en schmaaale pfarrer und pfarrfrau gsi si.... ;-)

Balla hat gesagt…

Liebi Carla

Das isch jo wie Tag und Nacht. Super mega schön isch's worde s'Zimmer vo dr Ursina.
Wenn das es Hochzitsbett isch hend sich früener die Frisch Verhüratete ganz fescht gärn müesse ha so schmal wie das isch:-)
dr Schrank isch au u schön, hend letscht Wuche au so es ähnli's Exemplar gschänkt becho.
Grüessli
Barbara

Elster hat gesagt…

na da wart ihr aber fleißig scheen schauts aus lege mich da jetzt gleich mal ins Bett hinein ...
gute Nacht vom Elsterchen das den weg ins Bett nicht findet :-)

Antik-Butik hat gesagt…

Hoi zäma , gseht super us wenn au a biz wenig grüan het , kompliment!!!
spätestens am Donschtig bin i retour
und chums de go aluaga, Gruass neni

♥ maaria hat gesagt…

Wunderschön! Tolle Arbeit habt ihr geleistet, da wird sich die Kleine sicher pudelwohl fühlen!
GLG, maaria

Kinder, Kunst und Kleinigkeiten hat gesagt…

wow! das sieht ja toll aus! in dem bett würde ich auch gerne schlafen. urgemütlich!
viele liebe grüße, melanie

diggibird hat gesagt…

Liebi Carla,
Uh das gseht de aber schön us. So richtig chic mit dänä grüene Farbtupfer wo ar Ursina ja so gfalle. Bi scho gschpannt uf die wiitere Föteli.
GlG
Hanni

"fabuscreativ" hat gesagt…

Ui,do isch jo öppis gange!!!!
Super schöns Zimmer hesch becho Ursina!!!!
Gmüetlech und hell...Lg GabiB.

sachasächali hat gesagt…

Toll isch das Zimmer worda! Bestimmt hätt dini Tochter mega Freud ;-) !!!

Karin hat gesagt…

Es isch so schön in dinem bündner Blog zstöbäre!
Car salids;-)
Karin