Mittwoch, August 11, 2010

oh min Papa...

...isch an wunderbara Handwerker...
wo nia müad wird mini Wünsch ds'erfülla!
***
Danka vielmol
für dä wunderbar, herzlich Kaschta!

...dia Wucha han ich's endlich gschafft all mini
Sächali usam Herzwerk us ds'packa.
a komisch's Gfühl isch's gsi, as het weh tua aber
gliichziitig het's au Platz gmacht für Neu's.
***
Wer ständig glücklich sein möchte,
muss sich oft verändern.
- Konfuzius -

16 Kommentare:

Stärneschyiin hat gesagt…

...oh dein Papa, ist eine wunderbare Mann... lalalala...

Oh ja, dine Papa isch ächt en Wucht!
So en schöne Schrank!!! En Troum!
Da freu i mi mit dir!

I chan mir das sehr guet vorstelle, das es weh tuet alles us ds packe... aber i bi mir sicher, du wirsch dine Wäg ou so finde...

En schöne Spruch hesch gschriebe... wie wahr....

I drück di i Gedanke ganz lieb.
Nathalie

grinsestern hat gesagt…

SCHÖÖÖÖÖN!
liebe grüße
anita

Allerleirauh hat gesagt…

Liebe Carla
Ja, diese Veränderungen...in so einer Phase stecke ich auch drin im Moment, aber sie gehören zum Leben, ob man nun will oder nicht.
Gestern habe ich deine Sachen bei Lottis Welt bewundert.
Eignet sich diese Arvenfüllung auch für ganz normale Kofpkissen im Bett?
Nachträglich noch Gratulation zum Blogburtstag, du bloggst ja schon recht lang.
Liebe Grüsse, Allerleirauh

FrauHummel hat gesagt…

Liebi Carla,
är isch wikrlich sooo scheen worde, die Schrank!! Guet, wenn me so'ne liebe Papi het, wo eim alli Wünsch erfilld! ;o)))
Und de Konfuzius hed scho rächt, ai wenn eim das mängisch schwär fallt! Ich bi ai epper, wo gärn a Bewährtem und Liebgwunnenem feschthaltet.....
Ich winschä dier äs scheens Tägli,
und härzlichi Griessli,
ANDREA

ich mach mir die welt hat gesagt…

Oh ich beniiiiiide Di, de Chaschte isch wunderwunderschön!!!
Isch sicher nid eifach öppis alts ufdsgeh, aber s chunnt sicher au wieder guets Nöis!
Herzlichi Grüess
Meret

andrella hat gesagt…

Liebste Carla,
der Schrank...was soll ich sagen ich bin verliebt!!!! ich kann mir vorstellen das es schwer war die Sachen auszupacken aber da wo sich eine Tür schließt öffnet sich auch eine Neue!
allerliebste andrellagrüße

Akaleia hat gesagt…

Liebe Carla, Du hast recht aller Ende schafft Platz für was Neues - und das Leben lebt von Veränderungen!
Wundervoll wenn man so einen begabten und nimmer müden Papa als Handwerker hat!
LG
Birgit

manuela hat gesagt…

Wie emmer esch es uu schön be euch!!!

jane`s hat gesagt…

Ist das ein wundervolles Foto. So schöne Sachen, so liebevoll dekoriert!

GlG Jane

s i n n e n r a u s c h hat gesagt…

Hallo, jetzt bin ich aus Zufall über deinen schönen Blog gestolpert und staune über diesen tollen Schrank! Sieht sehr sehr schön aus!

Liebe Grüße,
Rebecca

Eve hat gesagt…

liebe carla...
dä chaschtä isch würklich äs träumli.
han ich öppis verpasst wegem herzwerk? gits es nümä?

ganz liebi grüässli eve

StoffArt zur Linde hat gesagt…

Ich hoff du häsch dich guät gfundä au ohni dis Traumlädeli. Häsch scho neui Plän gschmiedet?
Hoffentli häsch du än ganz än schönä Summer gha.
De Chaschtä isch würkli sooooo schön. Din Papi isch mega.
Ganz än liäbä Gruäss und viellicht bis bald emol
Susanna

emmaleinswelt hat gesagt…

Hey das ist ja toll. Deinen Papa verfolge ich auch schon eine ganze Weile ☺ Er hat immer so tolle Möbel und ich bin immer ganz begeistert.
Du hast wirklich Glück, dass er dir bei deinen tollen Sachen helfen kann.
Ganz liebe Grüße, Emma

Ausglas Perlenmanufaktur hat gesagt…

Zuerst einmal Glückwünsche zum Blog-Geburtstag! Ungefähr 2Stunden hab ich mich in dem wunderschönen Blog verlesen....(Durchgestöbert..)und war bezaubert!
Danke für die überaus netten Geschichtchen ...die tollen Rezepte und die wunderschönen Fotos und Gedichte! Ich werde bestimmt wieder vorbeischauen:-))
Liebe Grüße Sandra

SiNiJu hat gesagt…

Der Schrank ist ein TRAUM und dein Papa wohl auch :-) LG Gaby

Nora hat gesagt…

Der Schrank ist wunderwunderschön!
*hach*