Montag, November 16, 2009

üsara neu...

..."Keller"
(mit fiina kliina Sächali vor liaba Andrella und
vor liaba Frau Wildreich)


ganz a langi Ziit hemmer dä Keller
nur könna als Abstellrum nutza,
jetzt isch's üsi neu Garderoba.
(und nid wia min Sohn meint a cooli Unihockeyhalla...
"siehe" Fenster!!!
hoppla...ma gsehts gar nid uf da Fötali...zwei Schiiba sind
"dura" gschossa!!! ;-)))))


mit dem neua Beton-Boda hoffemer,
dass d'Füachtigkeit weg isch.


...so duftendi Gschenkahängerli
(gfüllt mitara feina Krütermischig vor liaba Katja)
han i grad as paar gnäht dia letschta Täg...
...Wiahnachta kunnt mit riesa Schritt ;-)))



Kommentare:

Birgit hat gesagt…

Hallo Carla, ich lese gerne Deine Posts und freu mich dann immer. Ist das schwer in schwitzerdütsch zu schreiben? Auf jeden Fall macht es Spaß zu lesen. Deine Kollagen gefallen mir auch soooo gut. Superschön!!!
Liebe Grüße und eine feine Woche
Birgit

Little somethings hat gesagt…

Sali Carla
Grad gester han ich a dich denkt und het dir hüt mol es Mail gschickt obs dir guet goh. Aber bi eu lauft wohrschindlich au u viel.
Tolli Fötteli! Isch echt toll worde.
GLG Barbara

"fabuscreativ" hat gesagt…

Grüezi ihr, schön vo eu z g`höre :-)))
schön isch euri Garderobe worde...
Obwohl, mir dr Sohnemaa verstöhnt ;-))))wie laufts bi üch im Iishockey??? Au scho drinn und die erschtä Mätsch gspiilt?Jo jo, mir si au immer unterwex in de chalte Halle oder dusse!! Wie wärs mit emene flexible Gitter wo ihr selber booge hend us Haasedroht? Das chann er vor`s Fenschter stelle, wenn er *üebt*!!
Weisch, mir kenne das jo alles au... =))) Aber en Schlepper will guet güebt si :-P
Grüessli us em Baselbiet GabiB.

Elster hat gesagt…

schaut schön as bei dir :-)
Lg Elster

Bea hat gesagt…

Liebi Carla!

Wow! So schön hesch es wieder gmacht! Us jedem Winkel vo Euem Dihei machsch Du öppis so Bsunderigs!

Jo, d'Wiehnachte chunnt würkli uh gschnell nöcher.....uff, do muen au ich dehinder;o)

Heb e ganz gueti Ziit!
Herzlichscht
Bea

katja hat gesagt…

oh, also euer keller sieht doch richtig schön aus!!! kann ja schon verstehen dass gian-andri diesen raum gerne hätte :-)
freu mich schon auf montag nachmittag :-)))))) und es freut mich auch, dass die kräutermischung brauchbar ist!!!
ganz es liebs grüessli
katja

Pfeilinchen... hat gesagt…

Ach Carla ...so schöne Bilder!!

am allerbesten gefällt mir der Engel... der ist einfach zucker!!!

äs grüässli -maya

Mses Bumblebee hat gesagt…

So schön, Euer Keller- ich liebe diese dicken, behäbigen Mauern und Fenstersimse! (Die kann man so herrlich dekorieren!) Euer Haus scheint ja sehr alt zu sein- toll! Und jetzt seid ihr so peu à peu am renovieren? Das macht doch viel Spass, nicht wahr? (Aber halt auch viel Arbeit ;o)) )

Ganz es liebs Griessli
Andrea

Weißer Vintagezauber hat gesagt…

Hallo liebe Carla,
wie schön ist euer Keller.Das Fenster hat es mir angetan....boah wie toll.
Und natürlch die Garderobe ist traumhaft geworden.Ihr habt das wirklich super gemacht.
Ganz lieben Gruß,
Elke.

erna-riccarda hat gesagt…

Euer Kellerraum ist wirklich schön geworden, da passt das Wort "Keller" ja fast gar nicht mehr.
LG von Erna-Riccarda

andrella hat gesagt…

Hallo liebe Carla,
ui, jetzt mußte ich oft lesen bis ich alles verstanden habe....der Keller ist super schön geworden! Und du hast recht- Weihnachten kommt mit Riesenschritten!
allerliebste andrellagrüße

Verena hat gesagt…

ohhh, wo häsch das tolle chli bänkli mmit den 2 körben her????? sowas such ich schon soooo lange!