Montag, Juli 26, 2010

s'Läba isch schön...



(eifach drufklicka zum losa! )

Kommentare:

sachasächali hat gesagt…

Das isch a uh schös Liad, i has grad vorgeschter im Auto a paar mol hinderanand gloset :-)
Liabi Grüass, Daniela

Balla hat gesagt…

Das isch eifach es super Lied vom Gölä! Dini Föteli zeiget eus sicher en Teil vo Dine neue Sache wo den sicher am Märt in Jenins im Septämber wirsch verchaufe...
Grüessli
Barbara

Silke hat gesagt…

Liebe Carla,
das ist eine ganz wundervolle Collage.
Die würde ich vergrößern und in die Küche hängen.
Liebe Grüße
Silke

Bianca aus Appellund hat gesagt…

Recht haste :)

Lg,Bianca

diggibird hat gesagt…

Liebi Susi,
Hach si das schöni Fotos. Dini Härzapplikation uf em Chüssi gfaut mir mega. Ig bi ou vom däm *freihand* Stil Fan u wott mir die Wuche no äs Buech go poschte. Gäu, Rot-wiss isch eifach geng wieder schön.
Liebi Grüess is Bündnerland
vom Hanni us Bärn.

Bettina Augenblicke hat gesagt…

Hallo Carla...
du hast sehr schöne Bilder.
Es sieht wirklich schön aus bei dir.
GGGGGLG.Bettina

Cornelia hat gesagt…

Jä Carla, gäll, sLäbä isch wirklich schön! Und DU CARLA, erfreusch mi immer wieder mit Dine tolle Bilder, Biiträg, em Dialäkt etc. Merci vielmol. Griessli Cornelia

Janaina Abil Russ Meneghesso hat gesagt…

I don´t understand your language, but I love all you things. Always I came here look everthings you do. Sorry for my bad English. Regards from Brazil. Janaina