Dienstag, November 08, 2011

obwohl...


- in da Läda scho alles überfüllt isch mit Wiahnachtssacha

- i, in da Vorbereitiga für d'Wiahnachtsmärkt bin

- i, anara Wiahnachtskarta umastudiara

- i, scho dia erschta Gschenkli kauft han

- i, scho an dr Adventsdekoration studiara

- i, Kerzli azünda, sobald's dukel wird

- i, gester Zimtbrötli bacha han

- i, Wiahnachtstee am abpacka bin

- i, scho in d'Wiahnachtsdekoschachtla gügslet han...


*** *** *** *** *** *** *** ***

...isch's bi üs no immer herbstlich,
und bliibts no as Momentli...



Die in der Gesellschaft so weit verbreitete
»Vortäuschung falscher Tatsachen«
verändert sich zur Weihnachtszeit in die
»Vortäuschung falscher Gefühle«!


Willy Meurer 1934



Kommentare:

Bastelpaula hat gesagt…

Das isch ä wunderschöni Herbstcollage! Viel Fraiid bidä Wiähnachtsvorbereitigä und liebi Griäss us dr Zentralschweiz
Paula

villa-rosengarten & cockerlove hat gesagt…

Hej - guete Morge - das isch es super schöni collage!!!! aues so schön natürlich und e chli "chlikarierts", genau so wie igs liebe. es liebs grüessli, barbara

lealu hat gesagt…

So schöni Deko. Und die tolli Holzchischte! Gfall mer uh.
LG, lealu

Christine hat gesagt…

was für ein hübsches Bild wieder und die Farben kommen toll rüber
LG

Lee-Ann hat gesagt…

da hast du recht...bei mir blibt die herbstdeko auch noch ein bisschen...und ich hab auch schon güggslet beim weihnachtsdeko...hihihii!!!
liebe grüsse lee-ann

Rita hat gesagt…

Liebe Carla
Ich möchte mich bei dir einmal ganz herzlich bedanken für die schönen, sinnlichen und anregenden Gedichte!!
Auch die Herbstcollage sieht schön aus - bei uns ist heute fast 20 Grad, also noch kein bisschen Weihnachtsstimmung!
Herzlichst Rita