Dienstag, Oktober 20, 2009

Brun...

...mini Farb vom Tag

Tannzapfa und Holz zum ifüra
feini Brot, frisch usam Ofa
und as paar warmi Amedisli für dia küahla Täg

Danka Barbara...
i liab das Muschter au im neua Herbst!

Kommentare:

Gabi hat gesagt…

wunderschön fotografiert !!!
herzliche Grüße Gabi

filz-t-raum.ch hat gesagt…

hallo carla,
diini amediisli sind wunderschön und eigentlich isch's eso äs eifach's muschter. sehr würkigsvoll, ich dänke, ohni s'spitzerändli au guet für manne-amediisli z'bruchä.
viellicht wär das no öppis, wo mini chlinnscht em götti chönnt uf wiehnachte lismä, ziit isch ja no gnueg. mal luege, ob sie das ä gueti idee findet....
ich wünsche dir en schöönä aabig.
härzlichscht,
filz-t-raum.ch

kitschwelt hat gesagt…

schön... dass ihr wieder bei uns in der Käte seit...smile...
Braun ist auch eine meiner lieblings Farben... und die Farben der Natur am meisten.

ganz liebe grüsse eve

Mses Bumblebee hat gesagt…

Hoi Carla,
ganz stimmigsvolli Bilder hesch gmacht; s'Brot gluschted mi grad (jetz git's de grad Znacht...), und die Amedisli sind total scheen- und so praktisch! Dui hesch e Holzofe? Da benied' ich Dich drum!

Ganz ä scheenä Abä und liebi Griess
Andrea

papas tirolermadele hat gesagt…

liebe carla,
wie schön und warm ... nicht nur die farbe auch die motive. das alles liebe ich so sehr .... !!!

auch bei mir knistern die im sommer gesammelten tannenzapfen ... was für ein heimeliges gefühl oder ?

und so ein frisches brot, da brauche ich eigentlich nicht mal eine butter dazu ... das geht solo mmmh.

liebe grüsse ulli
p.s. und die amedisli .... zum glück war ein foto dabei, denn ansonsten hätte ich keine chance gehabt. und dabei dachte ich, wir verstehen den schweizer dialekt ohne probleme ...

Chani *Sucre et Cannelle* hat gesagt…

Brun isch au eini vo mine Lieblingsfarbe, vor allem im Herbscht! Sone schöni Fotocollage. Die Ammedisli sin denn härzig, hesch du die gmacht?
Liebi Grüessli, Chani

katja hat gesagt…

oh ein schönes bild ist das!! und die pulswärmerli sind zuuuuu schnuckelig. an so einem kalten morgen macht das alles so richtig warm ums herz:-)

ganz es liebs grüessli
katja

Ann hat gesagt…

oh so tolli bilder und mmmmm bitte es stückli vom brot....dr afang hani mega gärn!! D'amadiesli-muschter isch gschpicheret....daaaaaanke!!!
liebs grüessli ann

Little somethings hat gesagt…

Bruun isch au eini vo mine Liäblingsfarbe. Es machts so warm.

Ich es chlises Gschenkli für dich uf mim Blog parat. Wänn'd magsch chasch es abhole.

LG Barbara

Mses Bumblebee hat gesagt…

Hoi Carla,

oopps- ja, mid eim Ofe fir's ganze Huis- das cha nu arbetsintensiv wärde im Winter!! Aber es isch trotzdem sooo gmietlich! Mier hend leider e keine- s'wär zwar e Aschluss fir'ne Chachelofe vorhande, aber dä isch im Büro- nid grad dä Ort, wo'n'ich am Abig wett am Fierli sitzä...

Liebi Griess,
Andrea

Mses Bumblebee hat gesagt…

Hoi Carla,
und ich scho wieder!! Ich ha Dier nu vergässe z'schriebe, wo mier die Raclette-Öfeli häre hend!! Sorry! Also, gschänkt hed sie mier mis Gottemeiteli- die 2jährigi Catrin. Aber vertriebe tued si d'Emmi z'Luzärn- muesch villicht eifach under Emmi go google, de sett'sch der Sach uf d'Spuir cho!!

Und nu es liebs Griessli
Andrea

manuela hat gesagt…

Mmmh! Dis Brot gseht den fein us!

Weißer Vintagezauber hat gesagt…

Hallo Carla,
richtig herbstliche-winterliches Flair versprühen deine Bilder.
Liebe Grüße und einen gemütlichen Abend wünscht dir,
Elke.

Bea hat gesagt…

.....do ghöri scho s'Füür knischtere und es schmöckt fein noch Gebäck und früschem Kafi........*schwärm*!
Ganz schöni Stimmigsbilder:o)

Liebs Grüessli
Bea

Rosa Zuckerfee hat gesagt…

wunderbare Herbstkollage! Es ist richtig kalt geworden. Bei euch in den Bergen bestimmt noch ein wenig mehr. Da kann man ein paar warme Armstulpen und Feuer zum wärmen gut gebrauchen! Liebste Grüße Sabine

moncherry hat gesagt…

Hallo! Great collage! I love these natural colors. Never heard of the word amediisli. Looking at the picture It must be 'arm warmers'. Sieht sicher sehr schon aus!
Luckily I don't need them here at the moment :)
Hmmm...I would love to take a bite from that nice bread by the way.
Liebe grusse Monique

Pfiffigste hat gesagt…

Vielen Dank für Deinen Kommentar zu meinen Amigurumi-Buchstaben.

Ich war schon mal hier, und die Bilder mit Naturfarben gefallen mir immer noch sehr gut.

Für mich haben sie Postkartenniveau.

Gibt es noch mehr davon?


Liebliche Grüße.

Pfiffigste