Montag, Oktober 19, 2009

Toscana 09...


...miar hend a wunderbari Wucha erlebt.
so viel schöni Moment mit ganz bsundara Fründa,
wiessem Strand, karibikblauem Wasser,
Sunna, Spiel & Spass.



...und das ufam Heiweg...


...bitterkalt und Schnee ufam San Bernardino!!!
brrrrr....

Kommentare:

Little somethings hat gesagt…

ui das isch jo dä Schock oder? Trotzdem isch u schön dass wieder do bisch. Bi gspannt uf dini nöchste Posts.
GLG Barbara

Balla hat gesagt…

Liäbi Carla

Ja das isch scho grad chli en Schock we me vom schöne Süde chunnt. Hätt au nid dänkt das so schnäll chalt wird.
äs schöns Tägli
Barbara

katja hat gesagt…

bei den bildern kriegt man grad fernweh und wenn man dann noch den text liest... ich hab viel an euch gedacht letzte woche als wie im schnee und in der kälte sassen.

liebs grüessli, hoffentlich bis bald mal und gewöhn dich an die kälte:-)

katja

andrella hat gesagt…

Liebste Carla,
das ist ja ein krasser Unterschied! Ich freu mich das Ihr schöne Tage hattet, die Bilder sehen toll aus. Vielen Dank nochmal für die tollen Sachen :)
allerliebste andrellagrüße

"fabuscreativ" hat gesagt…

Herzlich willkomme wider deheim!!!!
Schön heit ers gnosse und so schön gha!!!!!
Knuddel GabiB.

Ann hat gesagt…

hahaha....jaja unser schnee....für mich ist es auch früh, aber die natur wills manchmal einfach anders!!
liebe grüsse ann

papas tirolermadele hat gesagt…

liebe carla,
da ist ja ein foto schöner als das andere und es wären alles ganz tolle grußkarten ...

schön, daß ihr tolle und noch warme tage genießen konntet ...

ich wünsche dir trotz dem "wetterumschwung" eine tolle woche ... liebe grüsse ulli

Bianca aus Appellund hat gesagt…

Meine Güte, das ist ja ein hammerharter Unterschied!
Vom "Sommerurlaub" in die "Skisaison".
Die Toscana muß absolut traumhaft sein!

Lg,Bianca

Pfeilinchen... hat gesagt…

willkommä zrugg...etremer chönntet die unterschiied gar nöd si :-)

äs grüässli - maya

manuela hat gesagt…

Schön send er weder dihei :)

Rosa Zuckerfee hat gesagt…

Schön das du wieder gesund und munter zurück gekommen bist! Was für Wetterunterschiede!!Zieht euch warm an!! Liebste Grüße Sabine

Mses Bumblebee hat gesagt…

Ja gäll, mier sind vom Summer chopfvora diräkt i Winter purzled!! Ich freie mich zwar, dass es jetzt chuel isch, aber ich glaibä, äs wird de scho nu einisch e chlie wärmer- wart's ab!
Das isch mier vor Jahrä ai einisch passierd: Mier sind mit em Töff vo Südfrankriech heicho- vor em Gotthard gschwitzt wie verruckt i isne Läderklamotte, nach em Gotthard het's gschnied.... Janu, das isch d'Natuir!

Ich winschä Dier ä scheenä Abe und ä gueti Wuche,
härzlichi Griessli
Andrea

Bea hat gesagt…

Liebi Carla!

Wie immer, zeigsch Du üs uh schöni Bilder! Ok., das vom Heiweg, viellicht nöd würkli;o)).....! Welcome back und danke für's lo Ateil ha, a Eune wunderschöne Ferie.

Ganz herzlich
Bea

Pfiffigste hat gesagt…

Hmmmm, hierher komme ich sicher immer wieder mal gerne. Das ist ein außergewöhnlich schöner Blog. Die Fotos, die Utensilien ... alles wunderschön!

Liebe Grüße.

Pfiffigste

Birgit hat gesagt…

Das kenn ich, der verschneite San Bernardino...und die Toscana... die lieben wir auch so sehr !!! Danke, dass Du bei mir regelmäßig reinschaust, darüber freu ich mich sehr. Liebe Grüße Birgit