Montag, Juli 18, 2011

ds richtiga Wätter...


...zum imacha...


Curry-Zucchetti
für dia negscht Raclette-Saison ;-) ;-) ;-)


mmmmhhhhh....so fein!

Kommentare:

Susann hat gesagt…

Da Rezept kenn i. Da han i früäner auch vil gmacht, wo mir no en grossä Gartä gha händ. Diä Zucchetti sind würklich super guät!
Liäbi Gruäss
Susann

Mum kreativ hat gesagt…

Das hört sich ja superlecker an und wir machen auch so gerne Raclette. Ich habe mir das Bild mit der Anleitung kopiert. Danke dafür!
LG von
Claudia

LanaCreativ hat gesagt…

Hoi Carla,

das sieht aber fein aus. Danke für das Rezept!

Liebe Gruess -
Alexandra

Bastelpaula hat gesagt…

Carla du bist die Beste! Nach so einem Rezept suche ich schon lange! Werde ich sicher ausprobieren. Herzlichen Dank auch für deinen lieben Kommentar zu meinem Schwemmholzmobile.
liebe Grüsse aus der Zentralschweiz
Paula
P.S. Heute habe ich sowiso an dich gedacht, als ich den kleinen Fisch (von dir) in der Hand hatte, den ich vor der Geburt von einer Freundin erhalten hatte. Schon zwei Jahre her!!! :-)

Susann hat gesagt…

Vilä dank, für dä Link wo mir gschickt häsch. Ich ha natürlich sofort müässä luägä. Und du häsch recht sind total schöni Bilder und do hätt i grad au luscht mol öppis us zprobierä. Doch leider isch da nur uf Schwedisch oder Finnisch und denn no Englisch. Und do chum i leider nöd wit. Git's ächt au ä sitä vo ihrä uf dütsch? Weisch du da?
Hoffä s'Oepfelmuäs isch glungä...
Liäbi Grüäss
Susann

Harmony- Tina hat gesagt…

Liebe Carla...ja das richtige Wetter für solche Sachen...ich mach heute einen faulen...Lust auf nix...hocke vor dem Pc und mache eine Bloggerunde....es ist soo kalt geworden.... hoffe es wird bald wieder besser...liebes grüssle von der tina

Susann hat gesagt…

Liäbi Carla
dä Link hätt wunderbar funktioniert! Diä Büächer mached mi würklich a zum chaufä... Obwohl eigentlich han i mir gschworä keini meh z'chaufä... i weiss bald nümä wo anä dämit... lach.
Mol luägä. Mer söll jo niä, niä sägä.
Es schös Tägli wünscht Dir:
Susann