Montag, Dezember 01, 2008

Adventskalender...

...jeda Tag goht do in minam Blog
as Türli für Eu uf...

as wird Sächali geh zum
gwinna... kaufa... lesa... nohmacha...

also...scho bald gohts 1. Türli uf...

das isch dr Adventskalender für mini Family
jeda Tag dörf öpert as Säckli öffna

Kommentare:

Pfeilinchen... hat gesagt…

Din Adväntskaländer gseht u schön us!!! schlicht und eifach!

bin gspannt uf din blogg-kaländer :-)

än wunderschönä wuchäafang wünscht dir und dinärä familiä

maya

mamas kram hat gesagt…

Liebe Carla

Schön sieht das aus!!! Und ich freu mich, bis Weihnachten jeden Tag bei dir vorbei zu schauen... (Bi scho ganz gwunderig)

Ich wünsche dir und deiner Familie von Herzen eine schöne und besinnliche Adventszeit!
Doris

bea's welt hat gesagt…

So wunderschön, Carla, do bini gspannt!!

Liaba Gruass und Danka, dass Du üs immer so verwöhna tuasch uf dim Blog!!

manuela hat gesagt…

i ben scho gaaaanz gwondrig!!! ond d'vorfreud esch riisig!

"fabuscreativ" hat gesagt…

He ihr *verschneite* ;-))))
So lässig eure AK!!!!Mir hei bis jetzt no kein.....s Tya Gotti hett gseit si macht nur ein wenn si denn nid scho drüü hett....wie ihri andere Gottechinder;und so hett si bis jetzt leider no kein.....hoff s Gotti hett se nid vergässe sunscht hemmer es druurigs Meitli do (si hett scho wölle aalüüte und frooge...i han aber gseit das sigi nid so aständig ;-))mol luege.
Gaaanz liebi Grüess vo eus an eu und cool hei d Chind ihre eigeti Blog!!!!!!!!!!GabiB.

Zimi hat gesagt…

Liebi Carla
Do bin ich au gspannt :-)
Du häsch halt sowieso immer tolli Ideeä....Freu mich scho uf s'nöchschte Türli!

Bea hat gesagt…

Ich find au, dass Eue Familie-Adventskalender ganz schön usgseht:o)

Au ich find dini Idee vome 'bloggige' Adventskalender sooo lieb und darum möcht au ich mich bedanke defür, dass Du uf Dim Blog immer no so oft a üs alli denksch! I freu mi scho:o)

Dir und Dine Liebe wünsch i e ganz bsunderigi und heimeligi Wiehnachtsziit mit wunderschöne Erlebnis!

Herzlich
Bea

Filztraum hat gesagt…

Anscheinend bin ich hier noch die Einzige, die nicht mundart schreibt. So bin ich aber einfach schneller.
Ich freue mich uuuu fescht uf dini Türli und luege jede Tag ine, versproche. Dini Säckli vorem wisgschrichene Täfer gsend würklich toll us.
Liebe Grüsse
Barbara

Nora hat gesagt…

Oh das sieht aber nett aus:-) Die Motive sind entzückend:-)
*wink*
Nora

Friederike hat gesagt…

Was machst du dir für eine Arbeit. Ich hatte auch mit der Idee eines täglichen "Türchenöffnens" geliebäugelt, aber mir war das dann - ehrlich gesagt - zu stressig.
lieben Gruß, du flissigs Maidli
Friederike