Donnerstag, April 09, 2009

as kliisas...

DANKESCHÖN
für all dia liaba Wort, SMS und
dia villa liaba Mails wo i geschter kriagt han.

bin ganz überwältigt!!! ;-)))


Drum wett i als Dank dia
zwei Tüachli unter eu verlosa.


Schickend miar doch eifach bis
am Sunntigobig 12.4.09
an Kommentar oder as Mail
mit em Vermerk "Tüachli"

viel Glück ! ;-)))

17 Kommentare:

filz-t-raum.ch hat gesagt…

guete morgä carla,

das isch ja ä schööni überraschig! da mach ich gärn mit und hoffe ganz,ganz fescht,dass ich au emal äs bitzeli glück han.......
beidi tüechli sind allerliebscht,unverkännbar "creatingcarla"!!!

dir und dinere familie wünsch ich schöni oschtertäg und viel glück bim näschtli sueche!

liebi grüessli,
filz-t-raum.ch

Bertschis-Rasselbande hat gesagt…

liebi carla

das finde ig de schön, dass du die zwöi härzige tüechli tuesch vrlose. da wett ig doch glatt mitmache. es liebs grüessli

Elster hat gesagt…

na dann fang ich mal an als einer deiner treuen stillen leser :-)bin hier immer wieder gerne....diese liebevollen fotos wenns auch mit dem lesen immer etwas schwer ist...also wünsche ich dir mal auf diesem wege ein schönes osterfest mit ganz viel sonne im herzen...
elsterchen

"fabuscreativ" hat gesagt…

Oh sones *schöns Düechli* würd guet zum Arvechüsseli passe....und es Düechli ir neue Chuchi vo dir,das würd guet passe....Grüessli GabiB.

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

Heute ist sowieso mein Carla-Tag. Am Morgen war ich schell auf dem Markt und bin mit Tulpen nach Hause gekommen. Da die normale Vase schon besetzt war, habe ich sie in deine wunderschönen Windlichter gestellt und es sieht uuu schön aus. Und danach.... (da musst du auf meinen Blog)
Liebe Grüsse
Barbara

Reginas Cottage hat gesagt…

Hallo
das sind aber schöne tüachli.nehme
gerne an der verlosung teil.
wünsche dir und deiner familie ein
schönes osterfest.
liebe grüße,regina

Rita hat gesagt…

Bi so schönä Tüachli muess me jo fascht mitmachä.
wunderschön dini Sache. Mi Huszwärg het dini Tunika mega gärn a.

Rita

nicki hat gesagt…

liebi carla

wott dir no schnäll säge, dir schaffet das! dir sind so flissig und kreativ, dir schaffet das ganz sicher!
vo härze
liebe gruess und ganz frohi ostere
nicki

Gedanken zum Tee hat gesagt…

Ich wünsche Euch wunderschöne Ostertage und viel Vorfreude auf das Haus.
Und natürlich würd ich mich mega froie, wenn ich so es Tüchli gwünne!

LG Eve

Gedanken zum Tee hat gesagt…

Ich wünsche wunderschöni Ostere und wünsche viel Vorfroid uf s'noie Huus!!
Natürlich würd ich au gern es Tüchli neh, wenn ich dänn güüne!

eve

andrella hat gesagt…

Jaaaaaa- Tüachli, gut das ich es nur schreiben soll beim aussprechen hätts gescheitert! Die sind wirklich zu schön! wünsch Dir tolle Ostertage und sende dir ganz liebe Grüße!!! Andrella

Musenkuesse hat gesagt…

Liebe Carla,
sind die Tüachli süüüüüß! Gerne nehme ich an deiner Verlosung teil. Ich wünsche dir und deinen Lieben schöne, sonnige Ostertage, einen fleissigen Osterhasen und viel Spaß bei der Eiersuche!!!

Herzliche Grüße
Tina

bea's welt hat gesagt…

Liabi Carla

i bin ganz sicher, dass iahr das schaffend mit Eurem Hus, klar hät ma Angscht, isch au besser, aber es wird bestimmt alles klappa!!!
Wünscha Eu toi toi toi!!!

Muesch mi nit in d'Verlosig näh, han jo kai chlini Chind me, wo so Noschali bruchend, sind aber wunderschön!!!!

Ganz frohi, bsinnlichi Oschtara wünsch i Diar und Dinara Familia!!

Bea

sibylle hat gesagt…

liebi carla

so vill liebi wie in euchem huus steckt und au in dine gnäihte sache.... es freut mi ganz ganz fescht für euch, dass ihr de gross schritt chöned mache...und bi ganz sicher, es chunnt guet.

Maya... hat gesagt…

:-)

alles wird gut!

äs grüässli
maya

Annerose hat gesagt…

Hallo Carla, die Tücher finde ich ja toll. Vielleicht lacht mir das Glück.
Frohe Ostern Annerose

pretty hat gesagt…

Liebe Carla da muss ich mit machen hab so freud jeden Tag an unserem Tausch und muss da bei immer an dich denken liebe grüsse nina