Dienstag, Februar 03, 2009

Tuuscha...


...dia Idee us da Blog's find i lässig...

...wett i doch au amol probiara...

also, wer het Lust zum mit miar ds'Tuuscha?

mis Agebot:

das feina Brotsäckli us
alter Bettwäsch und feiner Spitza
gfüateret
Grössi 30 cm x 45 cm


bin gspannt uf Euri Agebot ;-)))
schriibend miar doch eifach as Mail...

kliina Nochtrag:
dia erschta Mail's sind bereits ako ;-)))
...bis jetzt "nu" mit schüücha Froga...
as muass im Fall au nid öpis selbergnäht's si...
as dörf au öpis ganz anders si

ENDE-AUS !!!
han wunderbari Agebot kriagt und
freu mi scho druf...i zeigs eu denn natürlich ;-)))

...Achtung...
isch und wird nid ds'letschtmol gsi si!!!
negscht Wucha gits wieder as Tüüschli ;-)))

Kommentare:

Simone ... hat gesagt…

Liebi "selbergmacht"

Ich hätt au öppis zum tuusche. Uf mim Blog, obe rechts isch miis Agebot.

Liebi Grüess Simone

sabina hat gesagt…

Das Säckli ist ja wieder allerliebst worde, total schöööön!!

Liebi Grüessli Sabina

filz-t-raum.ch hat gesagt…

so schade,dass ich erst so spät abends in den blog schaue."jä nu" jetzt bin ich mal gespannt, was du eingetauscht hast! vielleicht beim nächsten mal......(frühmorgens???)
darf ich dich verlinken? so sehe ich etwas schneller,dass du ein neuer post hast.
gute nacht,
filz-t-raum.ch

Barbara von Alpenschick und Filztraum hat gesagt…

Liebe Carla,
das Säckli gefällt mir sehr gut und die Idee ist super. Ich habe die ganze Zeit nachgedacht, was ich eintauschen könnte. Vielleicht beim nächsten Mal.
Liebe Grüsse
Barbara

wildreich hat gesagt…

heieiei... lieäbi carla!

sooo schön häsch das brotsäckli wieder gmacht! diä härzlispitzli gfalled mer bsunders guät!

freu mi scho ds gseh, mit was du tuuschet häsch.

en guätä tag und lieäbi grüässli

Pfeilinchen... hat gesagt…

hi hi... auch ich bin gespannt wer schneller im tauschen war als ich :-)

vo herzä
maya

Josa-Li hat gesagt…

So ein Brotsäckli hätt ich auch ganz gern, aber mit was tauschen. Jetzt ist eh schon weg Dein wunderschönes Säckli.
Ganz liebe Grüsse
Christine

katja d-b hat gesagt…

also für sowas wär ich auch zu haben :-) also, diesmal war ich leider zu spät dran! aber nächstes mal vielleicht???? kann ich deinen blog abonieren??? würd mich sehr freuen :-)

liebs grüessli us davos
katja

katja d-b hat gesagt…

oh wie schade!!!! da hätte ich auch gerne mitgemacht. für sowas bin ich immer zu haben :-) würde deinen blog auch gerne abonieren - kannst du das möglich machen?
ich wünsch dir, dass dein tausch-teil auch so schön ist wie dein brotsack :-)

liebs grüessli us davos
katja

Bea hat gesagt…

Super Idee!

Liebs Grüessli
Bea