Freitag, Dezember 18, 2009

Villa Durchzug...


...bi dena Themperatura
gfrürend sogar d'Fenschter!



Träume sind Eisblumen an den Fenstern der Seele.
- Adolf Reitz -

****************

villa liaba Dank für Euri Unterstützig
Jeda Rappa zellt
alli Brotsäckli sind weg...
und i het 15 Stk könna brucha !!!

Kommentare:

Balla hat gesagt…

d'isblueme gsend jo scho sehr schön us, aber es isch jetzt sicher nomol vil chälter wie vor zwe wuche wo mir bi dir im lädeli gsi sind.

grüessli
Barbara

Mses Bumblebee hat gesagt…

Tja, und so scheeni Fänschter gits halt nur bi alte Hieser- Doppelverglasige lahnd das gar nid zue.... Und drum han'ich so gärn die alte, ehrwürdige Buite, wo so vill z'verzelle und z'biete hend (dä Charme bringt keis niws Huis häre!!).

Ganz liebi Griessli,
ANDREA

Kate hat gesagt…

Ein ganz wunderschönes Bild!

Liebe Grüße und ein tolles 4.Advent-Wochenende! Kate

Sandra *Jill* hat gesagt…

Es ist doch toll wenn es draußen so frostig ist und man es sich drinnen so richtig gemütlich machen kann.
Das Bild gefällt mir sehr gut und wenn ich mich nicht irre hast du von Andrella eine tolle Fähnchen Girlande ergattert ;O)

Lieben Gruß Sandra

"fabuscreativ" hat gesagt…

Ui Carla,ziehnd eu warm ah,s sött bis -9 Grad geh hüt z`nacht.....Grüessli GabiB.

kitschwelt hat gesagt…

liebe carla...

das fenster und das ambiente sieht wunderhüsch und romantisch aus.

ganz liebe grüsse eve

PS: hast du mein mail erhalten von letzter woche? ;-)))