Donnerstag, Dezember 24, 2009

bald, bald isch Wiahnacht...

...Heiligobig stoht vor dr Tür...


...as klopfet,
klopfet a bi Diar und bi miar.
- Andrew Bond -

Kommentare:

mamas kram hat gesagt…

Liebe Carla
Ich wünsche dir und deiner Familie schöne Festtage und einen guten Start ins neue Jahr!
Liabs Grüassli
Doris

Balla hat gesagt…

Liebi Carla

Dir und Dire Familie ganz schöni Wiehnachte.
S'Päckli isch pünktli uf d'Wienacht acho. Danke viel mau.

Grüessli
Barbara

Maya... hat gesagt…

soll ich weiter singen? :-)

Meine liebe Carla

Ein ganz spannendes und interessantes Jahr geht zu Ende. Ich danke dir von Herzen, dass ich dich dieses Jahr kennen- und schätzen lernen durfte. Ich freu mich auf nächstes Jahr :-)

Ich wünsche Dir und Deiner Familie wunderschöne Weihnachtsfeiertag und einen super Start ins 2010!

Von Herzen
Maya

Simone ... hat gesagt…

Liebe carla
Ich wünsche dir/euch frohe Feiertage :o)

♥liche Weihnachtsgrüsse simone

Mses Bumblebee hat gesagt…

Hoi Carla,
ganz, ganz wundervolli Wiehnachtstäg winsch ich dier und dine Liebe, viell Freid und Wärme und ganz e fröhlichä, schwungvolle Start is 2010!! Gniessid die Zyt,

bis bald,
liebi Griessli,

Andrea

bianca hat gesagt…

Ich wünsche Dir und Deiner Familie ein frohes Weihnachtsfest.
Bianca

kirschkernzeit hat gesagt…

das lied känni doch... miin Buäb hätts au mit Innbrunscht gsungä a dä Schuälwiehnacht- und ich hann's gnossä, zgsee, wiä frööhlich diä Chnöpf alli sind, wänns zämä chönd fiirä und jublä.
Ich verfolg diin Blog da scho äs Wiili und freu mich immer widär über Neuigkeitä.
gruäss us äm Thurgau
bora

kitschwelt hat gesagt…

Liebe carla...
bin mir nicht mehr sicher ob ich dir neujahresgrüsse geschickt habe oder nicht ;-)))

ich wünsche der ganzen familie ein wundervolles spannendes und abwechslungsreiches neues jahr 2010.
sei ganz lieb gegrüsst und bis sicher bald

eve