Samstag, März 13, 2010

do schlot...

...mis "Mami" - Herz grad höcher!
***
sind dia Zwiefel wo i mengmol han
gar unberechtigt?
...min Wunsch alles Richtig ds'macha,
beidna Kind gliech grecht ds'werda...


Mutter sein heisst, kleine Atemzüge hören
und leichte Herzschläge,
scharfäugig werden wie ein Tier des Waldes
für alle Gefahren, mutig sein im Stillen wie kein lauter Mann
in Waffen, schaffen mit allem Blut,
das einem gegeben ist,
über sich hinauswachsen in allen Fähigkeiten des Wachens,
Hungerns, Liebens und Handelns, vor allem aber sorgen.
Mutter sein heisst,
in Sorgen glücklich sein.


- Jean-Jacques Rousseau -

Kommentare:

diggibird hat gesagt…

Liebe Carla
Ja, solche Momente sind die Highlights für uns Mütter.
Ich bekomme manchmal sogar von meinem "Grossen" solche kleine "Liebesbotschaften"......das tut dann soooo guut!!!!
Liebi Grüess
Hanni

Lee-Ann hat gesagt…

hihihi...ich habe alle aufbewahrt...und kann heute noch lächeln wenn mir eins zwischen die finger kommt....das sind die allerschönsten dinge die wir haben finde ich!!!
liebe grüsse lee-ann

katja hat gesagt…

jetzt hab ich aber grad einen rechten klos im hals und muss grad aufpassen dass nicht die tränen kullern - sooooo herzig deine maus!!!!

ganz es liebs grüessli
katja

Balla hat gesagt…

Das isch jo ä ganz härzigi Liebeserklärig!!! S'git doch nüt bessers wie so äs Komplimänt z'becho.
Grüessli
Barbara

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

Das ist so, so, so schön und ich gönne es dir von Herzen.
Liebe Grüsse
Barbara

AtelierSueSSstoff hat gesagt…

So schön, daran darfst du dich wirklich richtig freuen.
Mir stehen diese Zeiten noch bevor, aber ich muss sagen, schon das "Mama", welches Sophie nun haucht, lässt mein Herz immer wieder höher schlagen;))

GLG, schönes WE
Sabine

Mses Bumblebee hat gesagt…

Jö, wie härzig! Das redt ja wohl für sich! Und ich dänke, es isch normal, dass me mängisch a sich zwiefled; und das isch ai gued so, will das immer wieder niuwi Impuls git und eim laht la Gedanke mache und hinderfrage!
Es scheens Wuchenänd fir dich und
ganz liebi Griessli,
ANDREA

Simone hat gesagt…

Das isch so härzig. Da wür ich mich au riesig freue als Mami. :-)

ich mach mir die welt hat gesagt…

Das ist denn Lieb!!! Ja ich kenne diese Sorgen und Gedanken nur zu gut....Der letzte Satz vom Herr Rousseau triffts ziemlich genau auf den Punkt!
Liebe Grüsse
Meret

Bea hat gesagt…

Liebi Carla, so viel isch wieder gscheh uf Dim Blog! Ich stuune über Euen Usbau - s'wird uh schön, kompliment!!

Die Ziile sind sehr Herz arüehrend! I verstohn Di guet, i denke, jedem Mami/Papi gohts irgendwenn so....das mer hinderfröget und zwieflet. Das Zitat underem Foti isch au wunderschön!

Danke, dass Du üs uf Dim Blog immer wieder mit so wertvolle Schätz verwöhnsch!

Heb e gueti Ziit!
Vo Herze
Bea

Simone hat gesagt…

Schöni Zeichnig und schöni Wort!
Ich glaube, Mueter sii, isch au fescht vertraue, dass no öpper andersch luegt, will me nid alles sälber i de Hand händ.