Sonntag, März 07, 2010

"glasklari" Ussichta...

...so het üsi schön Stallfasada no
gester Morga usgseh...

... am Obig denn aso...


...im Atelier gits Liacht...

...vorher isch's ziemlich dunkel gsi...

...und das isch dia neu traumhaft Ussicht
us dr Ursina ihrem neua Zimmer...


... so schön grossi Fenschter...


...vorher...

...au ufam neua Gang für uf d'Galerie
hets as Fenschter geh...

...huch...dr Schnee blendet grad ;-))) ...

so....das sind dia neuschta
Bauschtella-Nochrichta gsi...

Kommentare:

Mses Bumblebee hat gesagt…

Ja hei, bi ych gahd eppis, Carla! Ich kennä das ja ai, mier hend einisch es ganzes Chalet uisgheeld und umbuid- ppphhhh.... Und gläbt hemmer im einzige, nu intakte Zimmerli- das wurd ich NIE MEH mache! (Ich meine, innere so chaotische Buistell wohne!) Aber eppis Alts wiederbeläbe, das isch scho e tolli Sach- und d'Resultat sind doch eigentlich immer extrem scheen!
Ych ä scheenä Sunntig und
liebi Griess,
ANDREA

Gwen hat gesagt…

So strahlend schön kann eine aussicht sein .-)

LG Gwen

andrella hat gesagt…

Liebe Carla,
Wahnsinn, so ein toller vorher nachher Effekt! Sieht traumhaft schön aus!
Bin schon sehr gespannt aufs Endergebniss, liebste andrellagrüße

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

Hoppla, jetzt ist aber gerade wieder viel passiert. Fenster machen ja immer einen grossen Unterschied, wie schön, wenn der Wind nicht mehr so durchziehen kann.
Liebe Grüsse
Barbara

Lee-Ann hat gesagt…

ich finde das so richtig spannend.....und licht kann frau nicht genug haben, ich brauche viiiiiel davon!!!!
liebe grüsse lee-ann

katja hat gesagt…

das wird sooooooo schön!!!!!

liebes grüessli
katja

Maya... hat gesagt…

meine liebe, das sieht wirklich toll aus!!!! die aussicht, phantastisch!!! ich beneide dich grad äs bitzeli :-)

von herzen liebe grüsse - maya

Zimi hat gesagt…

Wow...bi üch wird gwerklät! Isch toll zum luegä wie ücheri Bauerie fortschritt macht!
Liebi Grüess
Simone

"fabuscreativ" hat gesagt…

Sooooooo wunderbar,genial liechtdurchfluetet isches worde!!!!!!
I freu mi für eu!!
Hesch du mi vergässe????????
Liebs Griessli an eu alli...♥-lich GabiB.

Balla hat gesagt…

Hallo Carla
das gseht jo vielversprächend us. Bi de ufs Endresultat gspannt.
Grüessli
Barbara

kitschwelt hat gesagt…

liebi carla...
magsch no gwartä, also ich vergigerä fascht vor neugier. find u interessant was bi oi so lauf, dankä dass du ois teil no losch.

ganz liebi grüäss
eve

Art Anki hat gesagt…

Wow Carla das wird denn super!!!
Ich freu mi riesig für euch, git echli viel Staub und viel arbet, aber das lohnt sich.
lg Anki
PS: Und die Ussicht.... WOW!!

diggibird hat gesagt…

Liebi Carla
Du das gseht ja scho richtig schön us. Ig chas mir richtig vorschtelle. Bi fasch ä chly nidisch, ä Umbou git zwar geng viu z'tüe aber s' Resultat isch ja geng äs schöns Ziel.
Liebi Grüess
Hanni

Tinki hat gesagt…

Sieht wirklich toll aus... Was Fenster so ausmachen - Licht Sonne Wärme!!!!!
Ich finde Eure Hausfotos immer sooo toll! Ich bin ja mittlerweile auch am Dauerrenovieren, das ist echt kräftezehrend aber auch total befriedigend bezüglich des Geschafften! Bin gespannt, wie es bei Euch weitergeht!
Liebe Grüße Tinki

manuela hat gesagt…

i glaub i wörs nömme weder erchenne! dis atelier werd jo riisig! genial!

Simone ... hat gesagt…

wow Carla, das wird ja traumhaft schööön. Ganz speziell das riesengrosse Fenster...
Es ist spannend mitzuverfolgen wies sich verändert.

lg simone