Dienstag, Januar 06, 2009

Villa liaba Dank...


...für all dia liaba Bsüach, Gschenk, Blüamli,
Selbergmachts, Kaufts, SMS,
Karta, E-Mails...
danka an alli wo an mi denkt hend!!!

( - bin immer no ganz rot...;-)))) - )

3 Kommentare:

manuela hat gesagt…

Schön hesch DIN Tag gnosse :)

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

Liebe Carla, ich hätte es doch merken sollen. Auch du bist ein Steinbock?????
Viele herzliche Geburtstagsglückwünsche von mir. Ich wünsche viel Glück und Gesundheit und Zufriedenheit im neuen Lebensjahr.
Liebe Grüsse
Barbara

SaToSveLe hat gesagt…

Hallo Creatingcarla
Han am Wuchäänd Din Blog entdeckt und er hät mir so guet gfallä, dass ich ihn bis zur Startsietä aglueget han :o)
Dini Dekos und Handarbeitä sind sehr schön und Dini Familie ganz herzig. Am meischtä dä Plausch han ich, än Bündner-Blog entdeckt z'ha. Da mir selber chlini Bündner-Fan sind und sicher 3-4x im Jahr im Bündnerland landet, isch äs lässig gsi, Eui Usflüg z'mitverfolgä. Vorallem will mär dä einti oder anderi kännt händ. Und Taufi vo üsäm Töchterli hämmer au im Bündnerland gha, in Sagogn :o)
So, isch ä chli viel gschmeichlet gsi, aber äs chunnt vo Herze!
Wieterso mit Dim Blog und ganz liebi Grüässli
Zwizzly