Montag, Mai 18, 2009

Sunntig in...


Valendas
a zauberhaft's Örtli mit no
ganz villna alta Hüser und Ställ.
as schiint fascht a so,
als ob Ziit do a kli stohbliba isch.


Kommentare:

Ann hat gesagt…

O ja....dert hets sicher e paar schätz versteckt!!
Liebi grüessli Ann

EVES COTTAGE DREAMS hat gesagt…

Ich freue mich immer wieder über deine schönen Fotos.Du hast ein gutes Auge für schönes.Als Norddeutsche muß ich manche Texte erst ein paarmal lesen um sie zu verstehen...;-))Redest du auch in diesem Dialekt???Da würde ich wohl kein Wort verstehen.Es Grüßt EVE

Barbara von Alpenschick und Filztraum hat gesagt…

Wunderschön diese Holzstrukturen. Toll, wie es sich entwickelt, wenn viele Jahre die Sommersonne drauf scheint.
Liebe Grüsse
Barbara

Bertschis-Rasselbande hat gesagt…

wie geng wunderschöni igfangeni momänt. würklech komplimänt, hesch es geniaus oug für fantasteschi momänt.

es liebs grüessli
michaela

nicki hat gesagt…

huhu carla

do hänn mir jo fascht s'gliche gmacht....hihihi...
ich hoff, es goht euch guet und en liebe gruess an dich
-nicki-