Samstag, Januar 02, 2010

Umbau...

...jedi Mengi wird bi üs in dem Johr passiara...
das wird mis Atelier...

as wunderbar's Päckli mit dem Sprüchli
han i hüt no kriagt und
wett's mit eu teila:
der Himmel wolkenlos
dein Herz sorglos
dein Glück endlos
dein Schutzengel arbeitslos
dein Gemüt schwerelos
deine Freude grenzenlos
deine Liebe zweifellos
deine Arbeit mühelos
und die guten Zeiten endlos.
- unbekannt -

Kommentare:

Lee-Ann hat gesagt…

oh so ein schönes sprüchli...und auf dein atelier bin ich total gespannt, es wird sicher total schön....
liebe grüsse lee-ann

Simone hat gesagt…

Das isch wunderschön!

Hamer au überleit, da du eini vo dene wenige Bloggerinne da ir Schwiiz bisch wo ich verfolge, öb ich nid irgendwenn mal dis Lädeli chume cho aluege.

Wer weiss was das Jahr alles bringt :-)

Liebi Grüessli usem Flchland.

Simone

Little somethings hat gesagt…

Ui das gseht noch viel Arbet us... aber so es Atelier isch scho öppis schöns. Wär au en Traum vo mir... Viellicht bringt das Johr es Stuck Land für üs, denn chönnt ich mir dä Traum au verwürkliche...
Danke fürs teile, isc en u schön.
GLG Barbara

Barbara von Alpenschick hat gesagt…

Im Moment beneide ich dich nicht. Ich weiss, wie hart solche Arbeiten in der kalten Jahreszeit sind. Bestimmt bist du fast ununterbrochen am Tee und Suppe kochen.
Wenn es dann fertig ist, werden wir sicher ganz erfürchtig die Bilder bestaunen. Haltet durch.
Liebe Grüsse
Barbara

Anonym hat gesagt…

Gutes neues Jahr.

Das sieht aber nach viel Arbeit aus!

Annegret

rundundbunt hat gesagt…

oh je, das wird wohl eine Menge Arbeit werden, ich bin auf das Ergebnis aber schon gespannt :o)

lieben gruß
nadine

Balla hat gesagt…

Liebi Carla

do hesch jo es grosses Projekt vor Dir! Ich wünsche Dir das alles so lauft wie Du das gärn möchtisch!
Bi de ufs Resultat gspannt.

Grüessli
Barbara

Susanne hat gesagt…

Das wünsch ich dir auch...und ein grenzenlos schönes 2010 :-)!
Dein Atelier wird sicher wunderschön...ich kann es schon erahnen!!!
ganz lieben Gruss
Susanne

Mses Bumblebee hat gesagt…

Ohje, da wartet nu eppis uf ych!! Aber wenn me vor Aige hed, was es einisch sell wärde, de isch de Elan da, und me freid sich umso meh uf s'Ändresultat!
Äs eigets Atelier- das wurd ich mier ai la gfalle, wo me sie's Puff cha la ligge und später eifach wietermache-toll! Ich muess immer alles Baschtelzyg uf d'Siete ruime wäg de Busi....

Ganz es liebs Griessli,
ANDREA

Simone ... hat gesagt…

Liebe Carla
...das wird sicher meeega schööön.
Ein eigenes Atelier - ein Traum, der für uns beide in diesem Jahr wahr wird :o)

Ich wünsche dir "gut Umbau" und ganz viele Ideen in diesem Jahr, alles Gute...

Herzliche Grüsse simone

ich mach mir die welt hat gesagt…

Das gseht nach viel Platz us-wunderbar!!!
E schöne abe und liebi Grüess
Meret

Simone hat gesagt…

Liebi Carla.

Chume gärn au ersch im März. Mu vorhär sowieso zersch na biz i mim Läbe ufruume und reorganisiere. Hoffe das isch bis den greglet. Und denn machi mal en Usfluug zu dire.

Ganz en guete Start id Wuche und danke für s Kompliment. Mu na vill üebe :-)

Simone

manuela hat gesagt…

Schöni Wönsch ond Plän wo sech do en Tat omsetze :) wönsch euch alles Gueti debii!

katja hat gesagt…

wenn ich grad an euer lädeli denke weiss ich schon jetzt wie schön erst dein attelier wird!!! bei deiner wunderbaren gabe "normale dinge" zu wunderschönem zu machen gibt es da keinerlei zweifel :-))) und wenn du brav ab und zu ins KK kommst zum ausruhen kann da gar nix schief gehen :-))) ich freu mich sehr für dich und wünsche euch ganz viel durchhaltevermögen (aber da hab ich auch keinen zweifel:-)

ganz es liebs grüessli
katja

Bea hat gesagt…

Liebi Carla, i wünsche Dir ganz es guets, glücklichs und gsunds 2010 und dass Du Dini Träum chasch lebe ! I freu mi für Di, über s'Projekt 'Atelier' und wünsche ganz viel Idee und Kreativität!

Herzlichscht
Bea

Simone hat gesagt…

Hoi Carla

Ich glaube chli Cherze muess ich eifach na lah. Es isch na so dunkel am Abig und ich wet mir die Ziit chli erhelle und Liecht inebringe.
Cherze sind ja eigetlich s ganz Jahr schön. Morn wird denn wohl oder übel de Wiehnachtsbaum abgruumet, das isch für mich au ok so. Ich muess zuegeh das Jahr han ich en u Stress gha i dere ganze Ziit, das wet ich niemeh so ha. Doch sag niemal nie. Gell.

Hami u gfreut über din Kommentar, grad i some schöne Dialäkt :-)

Ganz en liebe Gruess. Da hets ez doch au chli agfange schneie.

Simone

kitschwelt hat gesagt…

liebe carla..

ich bin gespannt auf dein neues arbeitsreich und freue mich riesig. wünsche beim bau viel erfolg und gutes gelingen..

bis bald in liebe eve

Conny hat gesagt…

Hallo Carla,
von mir auch noch ein frohes neues Jahr!
Ui, da habt Ihr aber einiges vor.
So ein Atelier hätte auch meinen Segen, ich nähe, bastle und male immer am Esstisch. Leider gibt das der Platz bei uns nicht her.
Ich wünsche Euch frohes Schaffen und bin sehr gespannt, wie es ausschaut, wenn es fertig ist :o)

Lieben Gruß
Conny